Sunday, June 14, 2009

#71 :: Saya Menang!!! ::

apa perasaan kalau menang hadiah lumayan.cthnye la kan macam mng keta ke,dslr camera ke,iphone 3g ke.waduh mst syiok gilaa vavas lah! aku tingin sgt nk menang hadiah camtu.tp pertandingan ape2 malas mau masuk.ni ada 10helai ketas tepi laptop.dh dkt 3mgu tak setel2.umi la neh soh buat slogan.dok nk bg mng keta.haha.tlg la bg idea weh.aku tak reti!! haha..

dh cukup meng-karut.sbnrnya nk habaq aku dapat award neh.1 dari cik picasa.1 lg dari cik eyra.

ini dr cik picasa.dia buat snirik khas utk follower dia.thnx dear. =]


bawah ni pulak dari cik eyra hanny di alam fantasy.haha.

terma dan syarat:

+ letakkan logo award ini di blog anda.

+ anugerahkan award ini kepada 10 Blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.

+ pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui backlink dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.

+ informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.

+ berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini.

pemenang bg award ini adalah..

JENG JENG JENG!

oh oh oh siyesly aku taktau nk bg pada sapa.

aku rasa smua belog org laen sgt besh!

smua aku baca.smua aku cilok2 idea.nk bg belog aku pun mantap mcm depa punya.heh.jgn marah yer kawan.

sharing is loving kan kan? =]

No comments: