Thursday, June 4, 2009

#63 :: Tajuk Tiada Neh ::


halluu halloo..morning..afternoon!!
nak cita satu dua tiga rahsia neh..
aku mangun lambat hari nihhh!!!
tadak org tlg kejot..
alarm munyik tp turn of!
sedap plok bantai busok!

sedaq2 jam1030..
kelam kabut neh nk kena masak!
aduh! umi plak balek lunch kol12..
gilak gelabah aku kat dapoq..
tak sempat nak *mandi* syhhhh! ;]

menggunakan kepakaran yg ada, tepat jam 1130am setel smua lauk!
oyehhh! menu hari ni nak tau ape?
sambal tumis ayam, ayam grg n sayur kailan ikan masin..
tak sempat nk snap pic ler..
takleh nk bg korg terliur..hakhakhak =]

td p amek umi kat maybank as..
on d way dpn pekan rabu nmpk la sorg mamat neh..
semart sey pakaian dia..
kmeja suaq slack smua la..
bdn pun tough gitu..*gilak aku puji lebey2 neh ada gak yg majok satg neh! ya ampunn!!*

tapi kan...haha..
boleh dia tampal cool fever ke mendalah pa ntah kat dahi dia..
hancoq! leboq! punggah! piirahhhh!
punya la semart dr blakang usha muka hampagassh!
aduhai..baru dok nk cuci mata ni almaklumlah lama tak nengok org hensem2 kan..
org hensem tu jauh! sbln skali pun tak mungkin dpt jumpa oih! ;[

pengajaran la kan..tgk dlu muka baru boleh nk puji2 hensem..
badan tough + semart tak membawa maksud yg dia tuh hensem!
aku udah tertipu! hihihi =]

4 comments:

MOHD OMAR BIN ABDULLAH SUKORDI said...

gatei!!
abg omar g miting dari kol 9
lupe nak kejut...
sampai ati hazirah usha org len :(

ChePah said...

i mmg gatei oke :)
awal btol miting..
haha..usha nk cuci mata laa..
dh lama tak cuci mata ni haa..
berhabuk dh =]

^ MocHa_IcE ^ said...

biar cantik didalam, jgn cantek diluaq...cantik diluaq xkn kekal lama..:p

ChePah said...

haha..masalahnya tgh ramai org dia pakai mendalah tempek elok kat dahi tu!
kalo dok dlm opis ke aku leh trima gak..
ko nak ke wt gitu? g class,g arked tempek mendalah kat dahi?
for sure ko tanak punyer..
sbb ko kan bajet ensem opss terlebey sudah! =]