Monday, June 1, 2009

#58 :: Hidup Perlu Ada Perubahan Kan? ::


halluuu..samekommm..gud morning uollsss!!!
kabare semua?
heh..konon mcm ade rancangan jer..
ape korg bekpes arini?
aku? tu gambo kat atas tuh..
simple n berkhasiat tau!
saje bekpes lmbt2 sket sbb nk jaga pewot..
japg ada knuri kawen..
akak bestfren kawen..
so mahu melantak di knuri tu la..


ni ape tibatiba gambo moto tak sedau diri neh?!
dush!dush!
aku tibatiba tingat kat moto aku..
kesian kena tinggal kat skudai tuh..
dh la aku tak bli baju kat dia..
bogel je..

aku nk buat moto aku mcm moto pink+perple tu!
santek sgt weh!!
haha..sapa2 bole tlg buatkan?
gila semat ah gitu..
bawak moto dlm utm smua org pandang..
fiwuuu mantop tuh!

4 comments:

^ MocHa_IcE ^ said...

peh mam 2 je..
t melantakkan aku nyer sekali k..
erm, haha ari2 aku nampak moto ko dah barai pah
mcm mn..aku nak g tgok tapi..berat lak nak g..
erm...aku leh tlg pah..
meh aku catkan pki cat MINYAK..okye?

ChePah said...

hah?
moto aku? barai?
ko jgn..sedih aku camnih!!!

semestahitam said...

ish kaler pink angah??

i like it!!!

wahaha

ChePah said...

duh! ayat awai2 mcm tak suka..
haha..nway angah pun tak suka pink ayah..
nk tukaq boh mcm tu tp kaler perple..
meriah gituuu!