Saturday, May 23, 2009

#50 :: Pesanan Penaja ::

Oih oh aku teruja..korg tgk la kek ni siap bole ltk gambaq snirik weh..

Oih awat dlu2 tadak pun camnih?

Or umi takmo letak sbb nnt muka kena potong n kena mkn?

Tp santek weh! Oh aku jeles ngan budak kecek ni dpt kek comel! =(

Umi akak nanak camnih mi! nakkkk! *tak sedaq

diri umoq dh lanjut aku nih* =)


Masa tgh hari aku teman umi pi pasaraya Billion *pasaraya favorato umi*

Beli sgala beras la,bawang la, eskrem la, sabun2 la, tak byk pun..

Pi pun sbb arini sale utk brg2 trsebut..

Anda mahu brg murah rajin2 mnatap catalog pasaraya n compare dgn laen2 tmpt..

Tesco ka, carefour ka, giant ka kdg2 lg mahai tahu!

So pandai2 la bajet oke..

Ngah tgu umi mata aku pun mcm besa lah meliaq mrata..

Mmg mata aku suka gk mlilau kdg2..haha..

Nmpk la sepasang kekasih nih..Budak skolah rendah!

Adoh adoh cane lah tym skolah rendah pun boleh berperasaan mahu bercintan cintun?

Nek meremang sgala bulu yg ada kt badan ceq ni wehh!!

Oh siap pgg2 tgn mkn eskrem oh!

Aku skolah rendah nk tgk laki tadak nafsu weh..

Mayb lmbt matang kot org dulu2 noh?*ceyh ckp mcm tua sgt dh aku nih*

Adik2 oi takyah la nk kapel2 g tym kecek2..

Enjoy laa lyfe anda bsama2 rakan2..geli akak nengok weh! *ada kaa bdk kecek bca blog hang ni che pah oi! Haha*

Nnt masa kat u manyak lg yg hensem2..masa kerja ramai lg yg kaya raya..

Haa tym ni hang nk mngedik lagu mana pun ikut suka hampa laa..

Agaga.. kak pah selesai ber-pot-pet…

Sekian.

9 comments:

[z@ck] said...

huih..camno bt muka bdak 2 kt kek..
guna aicing ke ap?
kreatif loorrrhh

shnurhazirah said...

tu lah kan? giler jeles aku weh!
haha..kena carik kt alor staq ada ka dak..
org ni ckp print..tp mst guna icing..ntah..ceq tak phm..hehe yg penting i jeles u!!!

MOHD OMAR BIN ABDULLAH SUKORDI said...

org mane ckp print?

shnurhazirah said...

ade org tu la..hehe..abg omar penah nmpk kek bole letak muka org cmnih?
real giler kan kan?

Zarpeno said...

kak, tiap2 kali aku punya besdey aku ltak muka hang dkat kek.pehtu aku makan.hehe

ChePah said...

mendalam maksud! mkn muka org pehtu tak ajak!! zarep hang kejam!

MOHD OMAR BIN ABDULLAH SUKORDI said...

Nnt masa kat u manyak lg yg hensem2 (MACAM ABG OMAR NI)..masa kerja ramai lg yg kaya raya..(MACAM ABG JUGAK)

Haa tym ni hang nk mngedik (MACAM CHEPAH) lagu mana pun ikut suka hampa laa.. ;) PEACE!!

ChePah said...

hoi!! chepah tak mngedik oke! huhh! smpai hati abg oma mngutarakan ayat sebegitu rupa..TAKMAU KAWAN!

Anonymous said...

?! my nephew!