Sunday, March 29, 2009

#14 :: delay post 3 ::

18MARCH2009
HEALTH SCIENCE FACULTY,
UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA,
CAMPUS KL

Muzium Anatomi
ni lawatan sambil blaja la..
utk subj anatomi..
subjek yg aku sgt payah nk phm..
susah beb..
dh jadik mcm amek medic plak..
padahal aku study engine..
haha..tp takpa laa..
blajaq punya pasai..
apa pun terpaksa..
btolak dr utm kol8..
sampey ukm kol12 kot..
mcm biasa la aku bila dah nek bus,
mesti lena punya..
tak kesah dh hal luaq..
pas dh smpai masuk la kat muzium tu..
kat muzium tu ok g..
pastu si mamat yg btugas kt citu soh twun bawah..
aku dgn brsemangat waja pun mnonong la ikut dia..
saff paling depan tu beb..
sampey ja kat pintu tu..
aku tergamam..
langkah kakiku terhenti seketika..
ade mayat atas tray!!!
tempat tu adlh tempat utk menyimpan wet spesimen..
mayat yg baru dihantar utk diawet..
bau pun dh smcm..
err..seram pun satu hal gak..
huhu..tp syok gk la g sane..

3 comments:

Zarpeno said...

hahaha aku dah habeh anatomi sem 3 yang lalu..ngeh2

Hazirah Barakbah said...

buleh ajaq aku la lagu ni..
mesti mantaps!

Zarpeno said...

mantap hampeh!!