Saturday, March 28, 2009

#12 :: delay post 1 ::

DATE : 15MARCH2009
VENUE : DEWAN FELDA TAIB ANDAK
TIME : 2PM

Que Haidar & Linda Jasmine Wedding


dapat jemputan dari mak sedara dia..
p antaq kad kat uma..
umi call soh p..
mula2 segan..
ajak member2 pun dok segan2 gak..
takpalah kata..
takyah dok p..
tgk2 depa pakat nk p plak..
kemaen g solek2..
smpey sana twus mkn..
pwot berdondang syg kot..
kol2 dh tym tu..
salah la..
patutnya boleh mkn dlm dewan..
tempat vvip..
dah setel mkn baru masuk dlm dewan..
jumpa la sedara2 yg tak pnah aku knai..
tok nda teh yg kenaikan aku ngan kaum kerabat aku..
member2 aku pun suka suki bergambaq..



3 comments:

Zarpeno said...

aku dan tangkap gmbaq dgn que haidar masa kat machap!

Hazirah Barakbah said...

mana2?
nk nengok gk..

Anonymous said...

owh..i nmpk muke u dlm melodi aritu!!